26. tammikuuta 2013

Se tunne kun oot lavalla


Keskiviikkona oli Kolmen suuren bileet ja oli muuten mahti ilta! Meiän keikka meni aivan loistavasti ja fiilis oli huikee. Ja kuinka paljon energiaa mulla olikaan tuolla lavalla!! Oisin voinu olla siellä ikuisesti.. Paras tunne ikinä, kun seisoo lavalla ja katsoo yleisöön ja jokaikinen riehuu, pomppii ja tanssii musiikin tahtiin. Tätä se on olla muusikko!
Mulla oli myös ihan superhauska esiintymisasu! Mentiin teemalla kukka ja värikäs, ja kaverithan toi mulle kukkia ja väriä niin paljon, että jälkiterapiahoitona taidan pitää mustia vaatteita seuraavat pari viikkoa :D
Ei kuintenkaan olis voinu olla yhtään parempi lopetus mun sibismatkalle. Maanantaina nimittäin odottaa viimenen lukiopäivä ja 0 aamua. Haikeissa ja hilpeissä meiningeissä jatketaan odottaen seuraavaa keikkaa! ;)

2 kommenttia:

Maiju kirjoitti...

yhyy saat ton kuulostaa nii surulliselta "lopetus mun sibismatkalle" NNNOOOOOOUUUUH! ei voi olla totta et tää loppuu......... en haluu

LIISA kirjoitti...

Maiju: no sehän on surullista! mutta samalla myös huikeeta ja jännittävää! Mieti mitkä seikkailut meitä odottaa ;)