20. tammikuuta 2013

Kaikki on oikeesti hyvin


Miten aurinko voi antaa ihmiselle niin paljon lisää energiaa? Käsittämätöntä. Oon ollu koko viikonlopun koulussa. Pejantaina hilluttiin siellä kuuten asti, eilen ja tänään taas menty aamulla ja päästy iltapäivällä pois. Siitä huolimmatta mua hymyillyttää ja oon nauttinu joka hetkestä. Oon siis psykan viikonloppurentoutuskurssilla.. Ehkä se, että on aikaa kunnolla ajatella itseään ja omia asioitaan turvallisessa ja välittävässä ympäristössä, tekee asioista helpompaa. Monta lamppua on syttyny ja oon ymmärtäny, että ei mulla oo mikään kiire mihinkään, kun en edes tiedä mihin oon menossa!

Tänään oli ihana aurinko, ja koulusta päästyäni kävin ensin ostamassa muutaman suloisen postikortin, jotka nyt ovat hienosti kaapin ovessa. Sitten suuntasin vielä kaverin kanssa kahville jutustelemaan. Coffee Housen vaahtokarkkikaakao oli niin hyvää, että oli aivan pakko ottaa valokuva!!

Toivottavasti muillakin on ollut ihana viikonloppu!
P.S. Rakastakaa rakkautta!

2 kommenttia:

keltuma kirjoitti...

Ihania kuvia! <3

LIISA kirjoitti...

keltuma: Hihiii<3