24. huhtikuuta 2013

dreaming



Unelmoin kesästä ja huolettomuudesta näiden ihanien kuvien avulla (Natalie of Duty ja Color me nana ). Onneks se lämpö tulee tänne maailman peränurkkaankin pikkuhiljaa ja nahkatakki päällä ei tartte enää väristä kylmyydestä. Kesäunelmista huolimatta ei mua tää kevät häiritse. Jotkut saattaa kärsiä katu- ja siitepölystä, mutta mun mielestä kevät tuoksuu ihanalle ja sadekin on joskus ihan jees. Kun sadepäivä ei tunnu enää masentavalta, tietää kesän olevan aika lähellä. Oon myös aika onnellinen, vaikka jotkut asiat potkiikin päähän aika pahasti tällä hetkellä. Kävin nimittäin tänään kirjottamassa nimeni alle mun ekaan oikeeseen työsoppariin ja nyt mulla on vakityö! Ehkä ne muutkin asiat järjestyy, sillä elämä osaa yllättää aina jollain tavalla ja kaikki kääntyy hyväksi joskus. Ainakin mä uskon niin!

Ei kommentteja: