13. marraskuuta 2012

materialisti


Sain vihdoin kuvattua nää muutamat jutut, mitkä ostin Saksasta. Siitäkin tuntuu olevan jo ainakin sata vuotta. Enigeis, noi ihanat punaset pökät mis on tota pitsikuvioo, on mun tän hetken lemparit. Voisin valehtelematta käyttää niitä joka päivä, mut ei se kuitenkaan käy. :D Toi laukku on kans aivan tajuttoman ihana! Otin sen hyllystä käsiini ensin ihan vitsillä, koska mulla on jo aika paljon laukkuja enkä aatellu tarvitsevani uutta. Kaupoista ei kuitenkaan löytynyt kenkiä eikä mekkoja, joten tää kaunokainen pääsi mun mukaan, ja hyvä niin. Sen iso koko on aivan mahtavuutta, sillä sinne mahtuu kaikki mitä tarttee jos lähtee viikonlopuks jonnekin, mut sitä voi käyttää myös koulussa (jolloin se on melkein tyhjä).
Ja mitä muuta mä Saksasta kotiutin? No meikkejä tietysti. Ostin viis ripsarii, mutta kuvaan pääty vain yks. Siinä on tosi outo pyöreä pää, mut sitä on tosi helppo käyttää ja tulee kivat ripset. Neljä euroo ei myöskään oo ihan kamala hinta tollasesta laitteesta :)
Näitten lisäks ostin myös paljon karkkia ja alkoholia, mut niitä nyt ei sen pahemmin tarvitse kuviin tunkea.

P.S. Oon kurkkuani myöten kyllästyny tähän sairasteluun, joka on kestäny jo kaks viikkoa! Pistetään sormet ristiin ja toivotaan, että muutaman aamun päästä peilistä kurkkais terve tyttönen. :)

2 kommenttia:

Aino kirjoitti...

eikää eli niitten sun synttäreitten jälkeen koko ajan??? toivotaan et sulle ei tuu samanlaista putkee ku mulla oli omien pippaloiden jälkeen eli se viitisen viikkoo :) koita nyt parantuu<3 ps kivat pöksyt!!!

LIISA kirjoitti...

Aino: mä olin jo ennen niitä kipee.. eiköhän tää tästä jossain vaiheessa parannu :) Kiitos<3