29. lokakuuta 2012

I was 18 in blue


mekko Garlings//kengät dinsko

Viikko sitten juhlistin aikuistumistani tää mekko päällä Saksassa, missä oli vielä KESÄ!! Perjantaina kun lentokone laskeutu Suomeen, meinas itku tulla. Mikä tää lumi ja pakkanen täälä on? Mä en vieläkään oo hyväksyny sitä, että oon takasin Suomessa ja mun pitäs 15 minuutin päästä lähteä kouluun. Mikä se on? Aina kun oon tullut matkalta kotiin on ollu vammasta, mutta silti ihan jees, että pääsee omaan sänkyyn jne. Mutta nyt! Elän vielä muutaman päivän täällä oleilun jälkeenkin siinä toivossa, että tää olis vaan pahaa unta. No.. Ehkä se ei oo ja ehkä mä vihdoin sain tehtyä päätöksen kauan mua vaivanneeseen kysymykseen. :)
 

2 kommenttia:

Shiny kirjoitti...

Ooih! ihana mekko ja ihanan lämpinän näköistä! :) Varmasti oli kivaa viettää synttäreitä poissa tästä synkkyydestä :)

LIISA kirjoitti...

shiny: kiiitos :)) No todellakin oli! Parhaat syndet pitkiin aikoihin!!