9. elokuuta 2012

Friends know who you really are

Otettiin Emilian kanssa tiistaina bussi kohti Helsinkiä. Mentiin sinne jokavuotiselle "synttärishoppaukselle" ja mun luokse yökyläilemään. Ollaan siis monta vuotta vietetty toistemme synttäreitä aina shoppaillen ja sen jälkeen, kun Emilia muutti Brysseliin, teemme sen aina kesäsin. Nyt Aino jäi kyydistä, mut onneksi korvaava toinen Aino saapui keskiviikkona keskuuteemme ;) Mä oon niin onnellinen et juuri nää tytöt on mun hyviä ystäviä<3




Keskiviikkona tuli yksi toinenkin iloinen yllätys! Nimittäin mun sunnuntai-iltana tilaamat kuvat tupsahti postiluukusta sisälle. Tosin vasta vaan ensimmäinen osa, puolet puuttuu. Toivottavasti posti ei oo hukannu niitä, sillä mielelläni saisin vihdoin ja viimein wanhojen kuvat järjestykseen!

Nyt väsyttää niin paljon, että nukahdan kohta näppäimistön päälle.. Nauttikaa viimesistä lomapäivistä munki puolesta, sillä mä vietän ne aika tiiviisti nenä kiinni joko saksan tai terveystiedon kirjassa!

Ei kommentteja: