12. heinäkuuta 2012

Moi mä oon täällä

Heippa kaikille! Täällä ruudun takana istuu punatukkanen, suklaata himoitseva ja musiikkia sekä valokuvausta rakastava naisen alku. Päätin alottaa alusta ja perustaa uuden blogin, sillä vanhaa tuli kirjoiteltua jo yli kaks vuotta eikä se vaan toiminu enää. Olen niin paljon muuttunut ihmisenä, joten ajattelin bloginkin tarvitsevan hieman uudistusta.



Jotain kertoakseni...

Oon lukion viimestä vuotta alotteleva vielä 17-vuotias syksyn lapsi. Musiikki on suuri intohimoni ja siksi oonkin musiikkipainotteisessa lukiossa. Piano ja laulu ovat instrumenttejani, mutta kyllä sitä kitaraakin tulee joskus rämpyteltyä. Musiikin ohella oon viimevuosina kehittänyt kameran ja itseni välille suuren rakkauden, joka toivottavasti kestää hautaan saakka. Muuten mä vaan oon ja nautin elämästä.

Vuosi sitten muutin maalta kaupunkiin omaan pikku yksiöön. Kuusitoista kesäisenä kotoa pois muuttaminen ei ollut kovin vaikeaa. Kaipasin oma rauhaa ja sain sen. Oon ollu tyytyväinen mun ratkasuun ja samalla ennakkoluulojeni vastaisesti kehittänyt myös vankan suhteen Helsinkiin, mun uuteen kotiin. On ihanaa, kun voin vaihtaa maisemaa aina kun siltä tuntuu. Jos ei maalla olo maita, hyppään bussiin ja kohta istunkin jo kavereiden kanssa kauppatorin laidalla. Toisaalta kiireen keskeltä on myös kiva matkustaa riippumattoon lammen rannalle.

En tiedä mitä muuta kertoisin. Kysyä saa jos on kysyttävää. My Street tulee olemaan "kertomus mun elämästä". Eli vähän lifestyle -blogien tyylisesti. Samaan syssyyn tulee tyyli- ja musajuttujakin. Kuvia tulee olemaan paljon ja mun pikkuprojektit sekä kuvaussessiot varmasti esiintyy myös tällä saitilla.
Blogia voi seurata nyt myös Bloglovinilla!

Ihanaa kesää!:)

// Hi! My name is Liisa and this is my new blog. I'm a senior student in high school and I live in Helsinki, Finland. My two big loves are music and photos. And of course my awsome friends! This blog is about me and my life. Music, my own photos and style will also be a part of My Street. 

I hope you have a lovely summer! :) 

Ei kommentteja: