18. joulukuuta 2012

Mun tieni on kulkea eteenpäin



Ostin ton takin jo varmaan pari kuukautta sitten, mutta en aikasemmin saanut aikaseks ottaa siitä kuvaa. Se on lämmin, se on iso ja se on pörröinen. Eli siis aika täydellinen pakkaus! Hintaakaan ei takilla ollut kuin vaivaiset 2€, kun sen UFFilta bongasin.

Eipä oo tullu täällä blogin puolella hirveesti vierailtua. Kaikki on nyt jotenkin hassusti, ihan hyvällä tavalla kuitenkin, ehkä. Haluisin vain olla kavereiden kanssa koko ajan. Kotona on tylsää. En myöskään haluis mennä moikkaileen vanhempia, vaan haluisin olla Helsingissä. Ehkä se johtuu siitä, että vihdoin oon tajunnut lukion olevan kohta ohi. Mä oon saanu mitä parhaimmat ystävät ja aivan upeita kokemuksia näiden kuluneen kahden ja puolen vuoden aikana. Tänään oli kaiken lisäksi muutenkin haikea päivä, sillä mulla oli viimoset piano- ja laulutunnit sekä bänditunti. Maikat on sulosia, kun niille tulee tippa linssiin ja ne toivottaa kaikkea hyvää elämää varten, vaikka nähdäänhän me vielä koulun käytävillä.. Onnellisempi en kuitenkaan vois olla siitä mihin suuntaan oon valinnu elämän kulkevan. Ai niin. Ja kohtahan on jo joulu!

Ei kommentteja: